fbpx
Wait ...
Supportændringer og fremtiden

September 4, 2019 ⋅ hostworld
Til hjemmeside/webshop ejere


Supportændringer

Der er det sidste års tid blevet analyseret på vores support for, at tilbyde vores kunder den mest optimale supportløsning.

Derfor er der nu blevet implementeret og ændret en række tiltag for den bedst mulige service, med korteste svar tid muligt.

Nye åbningstider for support

Vi har oplevet et meget lille behov for at få support i de sene nattetimer og tidligere morgentimer, hvorfor der fremover bliver åbningstider.

Supporten ville være tilgængelig alle ugens dage 09:00-21:00.

 

Telefonsupport udgår

I fremtiden er det ikke længere muligt at kontakte Hostworld via telefon – Det er stadig muligt at blive ringet op

Hvordan bliver jeg ringet op?

For at blive ringet op kontakter man Hostworld ved en af vores nedenstående supportmuligheder.

  • Opret en sag
  • Chat på hjemmeside
  • Mail – info@hostworld.dk
  • Facebook
  • Instagram

Kortere Svartid & Behandlingstid

De ovenstående ændringer gør at vi nu kan allokere mere energi på optimal support i det åbne tidsrum.

Fremover bliver alle svaret indenfor et tidsrum på 15 min. Vores dygtige tekniske support har også mere tid til at løse sagerne, og det bliver ofte gjort med det samme vi modtager problematikken.

Fremtiden

Der er en masse godt på vej, og vi ville herunder kort opridse nogle af de ting man kan se frem til hos Hostworld.

Pipeline

  • En lang række guides udkommer løbende, og ville kunde findes under vejledninger.
  • Mulighed for Hosting og support af CRM system til små og mellemstore virksomheder.
  • Affiliate program – Tjen penge på henvisninger til os